loading...
اواک
میلاد بازدید : 73 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
عصبانيت من روي بچه هايم اثر دارد؟

خلاصه اي از مطلب :

دو فرزند دارم 10 ماهه و 3/5 ساله خيلي خسته ام و اعصابم خرد ميشود يعني تحمل هيچ چيزي را ندارم.


ادامه اين مطلب : عصبانيت من روي بچه هايم اثر دارد؟


4,300 results
  1. تاثير استرس مادر در دوران بارداري روي جنين

    fa.parsiteb.com/news.php?nid=10125

    تاثير استرس مادر در دوران بارداري روي ... است- دارد. اين اثر ممکن است ... بچه ي من که از ...

  2. اقدامات قبل و حين بارداري | مركز ملي پاسخگويي به …

    www.pasokhgoo.ir/node/29802

    من خيلي در کتاب ... چه غذاهايي در زيبايي قيافه و صورت بچه اثر دارد ... عصبانيت ، بد اخلاقي ...

  3. توبه آهنگر - published by fghfghfgdh on day 2,792 - page …

    www.erepublik.com/en/article/-1344-2537838/1/20

    ... مى كند كه بچه هايم دارند مى ميرند ... دارد مى لرزد ... حرارت آتش بر من بى اثر ...

  4. در اوج عصبانيت با مشت حمله كنيد منتها به كيسه …

    mhmilani.persianblog.ir/post/56

    ... توجه‌ عمومي‌ بر آن‌ اثر دارد. ... هاي‌ خوبي‌ هم‌ دارد يا من ... ( عصبانيت‌ خطاب ...

  5. ميگويند دعا اثر دارد | وبلاگ 24

    weblog24.com/weblog/nafas67/700101

    ميگويند دعا اثر دارد ... و از غصه هايم و از اين ... عشقت به من به تنها خواهري كه روي كره ...

  6. چگونه توالت رفتن را به کودک بياموزيم؟ | مركز …

    moshavere.org/node/1869

    به نکته خوبي اشاره کرديد چون اين قضيه روي اعتمادبه‌نفس والدين اثر دارد. ... من تا اين ... بچه ...

  7. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : چگونه توالت …

    salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=58687&type=2

    ... نفس والدين اثر دارد. ... مي‌گيرد خشم و عصبانيت والدين را ... که بچه دارد در پوشک مدفوع ...

  8. دلايل خشکي پوست / نکاتي براي پيشگيري و درمان

    www.alamto.com/پيشگري-درمان-دلايل-خشکي-پوست...

    يکي از آزاردهنده‌ترين مشکل‌هايم هم اين است ... وجود دارد. دريافت روي ... پوست اثر دارد ...

  9. تاثيرات امواج بر بدن

    fa.parsiteb.com/news.php?nid=10902

    ... بچه‌ها ميدان ... اثر دارد. گاهي اوقات نيز روي غدد ... ضرر دارد چون دقيقا پشت ميز من است ...

  10. مقالات عمومي > چگونه توالت رفتن را به کودک …

    www.psychoalachigh.com/Default.aspx?tabid=229&mid=597&ctl=Article...

    ... نفس والدين اثر دارد. ... مي‌گيرد خشم و عصبانيت والدين را ... که بچه دارد در پوشک مدفوع ...

  11. احترام به پدر و مادر | مركز ملي پاسخگويي به سوالات …

    www.pasokhgoo.ir/node/17170

    ... خسته نباشيد بر اساس آيات قرآني احترام به پدر و مادر واجب است .پدرم من ... بچه هايم ... روي ...

  12. درس هاى از قرآن :: سال 86 :: عوامل شيرين شدن زندگي (2)

    tarvijequran.com/page.php?pg=showqurandars&id=65

    من همه‌ي بچههايم ... اگر خداي نكرده يك روحاني روي مال مردم ... يكي از چيزها لقمه‌ها اثر دارد.

  13. ترک اعتيادازطريق انجمن 12قدمي - سوالات دوازده قدم …

    iranbehboudi.blogfa.com/cat-35.aspx

    ... سلامت عقل اثر دارد؟ 14. آيا من به ... بر روي دروغ گفتن، ‌عصبانيت و ... به بچههايم ...

  14. براي رنگي شدن چشم نوزاد چه كارهايي بايد انجام داد ...

    www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=131084

    من شنيدم خوردن آب ... موضوعي كه عصبانيت كرده ... كلسيم، مس، روي، اسيدهاي آمينه ...

  15. درس هاى از قرآن :: سال 74 :: حبط عمل در قرآن

    tarvijequran.com/page.php?pg=showqurandars&id=1848

    حالت در عمل اثر دارد. ... اين بچه، جان من را به لبم ... مادر حق دارد بچه‎اش را تربيت کند اما حق ...

  16. اگر نفس رها شود، ميل به بي‌ادبي دارد / لذا انسان …

    www.rozenews.com/doc.php?newsid=9632

    اگر نفس رها شود، ميل به بي‌ادبي دارد / لذا انسان ... شده است؛ وَ مَنْ أَعَانَ نَفْسَهُ ...

  17. پزشک آنلاين - بزرگترين شبکه اطلاع رساني و …

    pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowIndexContent&Ref=Q&TagID=453

    بهرحال بچه دار شدن حتي در ... و پوسته هاى روى ... درماني دارد يا خير؟ سن من 30 و در ...

  18. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : من از دنيا کنده …

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=83067&Type=2

    هم کارهاي خانه را انجام مي‌دادم و هم به تمرين‌هايم ... اثر دارد؛ به ... را روي من ...

  19. درس هايي از قرآن

    gharaati.ir/show.php?page=darsha&id=1979

    اسم خوب روي بچه‌مان ... به كوري چشم تو همه‌ي بچههايم را علي مي ... گفتگو خيلي اثر دارد.

  20. درس هايي از قرآن

    gharaati.ir/show.php?page=darsha&id=2180

    وقت باران است. 2- ازدواج در نماز اثر دارد. 3- دولت ... اسم علي روي بچه ... دارد. البته حالا من يك ...

  21. مشق زندگي‎ات را با نور بنويس!

    hamshahrionline.ir/details/268320/Lifeskills/famillyaffairs

    ... و فرياد و عصبانيت، بقيه ... و زيبايي بچه اثر دارد. ... مشاوره‌هايم. حتي من موقع شيمي ...

  22. روش‌هاي جايگزين تنبيه بدني | مركز مشاوره امام …

    moshavere.org/node/1372

    البته اين روش بيشتر در كودكان دبستاني و نوجوانان اثر دارد ... « پيام من»، به ... روي بچه ‌‌هاي ...

  23. سقفي براي خستگي‌هاي من و تو

    www.hamshahrionline.ir/details/300697/Society/vulnerabilities

    ... «به‌دليل مشكلات زندگي عصبي شدم و همين عصبانيت موجب شد ... به من و بچه ... بر اثر يك ...

  24. طب الائمه - زنان و زايمان

    www.tabib70.blogfa.com/cat-18.aspx

    ... نزد امام از نا آرامي سر و دندان هايم و از ... من به خانه خود ... شکل آن اثر فراوان دارد.

  25. مخاطب را با يك اثر به بن بست نرسانيم!

    honarart.com/...گفتگو/...اثر-به-بن-بست-نرسانيم

    ... اهميت دارد و بعد روي آن ... باشم و بعد روي بوم هايم ... شان درباره اثر با من حرف مي ...

  26. از گاف‌هاي گنده يک پدر و پسر تا اعتراف‌هاي يک …

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=394517

    با پنجه‌هاي تيزشان به من حمله کردند و تمام صورت و دست‌هايم ... اثر صلاح ... بچه‌ها مي ...

  27. دکتر محمد والي پور - متخصص روانپزشکي

    www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions&Page=22

    پرخاشگر نيست و بسيار اجتماعي است و سريعا با بچه هاي ... دارد . من ... حس عصبانيت رو ...

  28. پرسش و پاسخ - Ali Akbar.ir

    www.aliakbar.ir/datas/pop/archive85.htm

    ذکر خودش اثر دارد. ... هستند چه حکمي‌دارد؟ و چون خرجش را بچه‌هايش مي ... عصبانيت من ...

  29. پرسش و پاسخ

    www.foodregime.com/انجمن-سلامتي/faq.html

    اگر امکان دارد در اين زمينه من را ... قرص هايم را به ... دارد اثر فوري مصرف ...

  30. سلامتي و راهکارهاي آن

    mhmilani.persianblog.ir/1383/2/19

    ... توجه‌ عمومي‌ بر آن‌ اثر دارد. ... هاي‌ خوبي‌ هم‌ دارد يا من ... ( عصبانيت‌ خطاب ...

  31. فوايد و مضرات چاي سبز

    www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/benefits-green-tea1.html

    كارشناسان "موسسه بهداشت كودكان انگليس" در مطالعه روي ... افزايش اثر متي ... مانند عصبانيت ...

  32. Payam Heydari - Google+

    https://plus.google.com/108760851170966250291

    ... انسان اثر دارد. گاهي اوقات نيز روي غدد داخلي و ... من مايكروفر ... اولياء، بچه ها را ...

  33. ترفندهاي شب امتحان

    shahedathar19.ir/weblog/Pages.aspx?id=1277

    ... که کمي استرس به جان تان بيفتد، اما شما فکر مي کنيد اين کارهاي ما اثر دارد؟ روي ... بچه زرنگ ...

  34. دوران بارداري - صفحه 1 - ني ني

    www.mtcm.ir/post/nai8vovlg6w4t6e24

    چون علاوه بر تمام اعمال و رفتار و حتي ذهنيات مادر كه روي بچه اثر ... من بچه مي ... اثر دارد.

  35. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : چاره خشکي پوست

    salamatiran.ir/NSite/FullStory/?Id=49147&Type=2

    من از بچگي پوست خشک و ... اي پشت کمر و روي بازوهايم وجود دارد که در روزهايي ... اثر خشکي هوا به ...

  36. آداب زندگى - 68. چرا بايد بچه دو سال شير بخورد؟

    saghalain8.blogfa.com/post/129

    علم ثابت كرده است كه شير در نهاد و طبيعت بچه اثر ... شقاوت طفل اثر دارد نمرود شير ... عصبانيت

  37. درس هاى از قرآن :: سال 86 :: همسر فرعون، الگوي مردان و ...

    tarvijequran.org/page.php?pg=showqurandars&id=35&lang=fa

    ... کاري کنيد که من زلف هايم را نزنم ... درازي دارد و روي آن منارها در ... پدر بچه هايم.

  38. کتابخوان/ «قصه عينکم» اثر رسول پرويزي

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1823460

    بچه‌ها مي‌خنديدند. من به رگ ... تمام غفلت‌هايم را که ناشي ... بعد براي مسخره، از روي بدجنسي و ...

  39. مشاوره مخصوص مصرف کننده

    www.rahapharm.com/index.php/consultation-مشاوره/consulting...

    اخيرا شنيدم که فقط نصف اول قرص اثر دارد و نصف ... جنين من دارد ... خطري من يا بچه ام ...

  40. درس هاى از قرآن :: سال 86 :: محيط زيست در اسلام (1)

    tarvijequran.org/page.php?pg=showqurandars&id=54&lang=fa

    اصلاً طبيعت در روان انسان اثر دارد. ... يعني زمين شهادت مي‌دهد كه ايشان روي من ... بچه امانت ...

  41. روزنامه شاپرک - سرفصل

    shaparakdaily.ir/shaparak/Article.aspx?AID=15476

    بچههايم با ... نويسنده کتاب «چگونه نقاش شويم» درباره ساختار آخرين اثر ... والا من به اين بچه ...

  42. آمادگي براي ورود در ماه رمضان

    www.gharian.ir/showthread.php?tid=1036

    متن برنامه ي درس هايي از قرآن کريم حجت الاسلام قرائتي به همراه پاسخ سوالات مسابقه تاريخ پخش ...

  43. آموزش‌هاي زناشويي

    zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspx

    ... حكايات جنسي اثر دارد. ... عصبانيت، ناراحتي ... قرار دارد و تا حدودي بر روي لبهاي مهبل ...

  44. کتاب قدرت در درون ماست . لوئيس ال هي

    www.slideshare.net/farkam/ss-42229029

    12/1/2014 · ... 87 رها نمودن عصبانيت به ... را بـر روي خـود « من نمي ... در مـن وجـود دارد كـه ...

  45. کتاب - معرفي کتاب

    www.ketabehafteh.ir/tag/معرفي-کتاب?p=2

    ... قلب آنها اثر دارد. ... بلند براي بچههايم مي ... نوبه خود روي نوشتن من تاثير مي ...

  46. جهاد با نفس- آيت الله مظاهري-ج 1 و 2 | پرسمان …

    www.maaref.porsemani.ir/content/جهاد-با-نفس-آيت...

    ... روي بچه‌ها خيلي اثر دارد. ... دارد، اما عزيزان من مواظب ... ترشرويي و عصبانيت و ...

  47. شهريور 1390 - سلامت باشيـــــــد

    avayesalamati.blogfa.com/9006.aspx

    يكى از مواد معدنى كه تاثير فراوان روى قد و قامت دارد ... من عامل ضد عصبانيت ... اثر من در آرامش ...

  48. نقد پر سرو صداي ملکيان بر ديدگاه سيد جواد …

    aftabnews.ir/vdci5paz.t1a5y2bcct.html

    ... رنگ پوست اثر دارد در ... نگذارم بچه هايم اطلاعاتي ... شما يك اثر فلسفي به من ...

  49. ادعيه، دستورالعمل، اذکار و زيارت - آيت الله سيد …

    erfanekeshmiri.ir/pages/adie

    ... پلك‏هايم ... من متحيّرم چه‏طور روى ... نشويد كه اثر وضعى دارد. فرمود: من ...

  50. موانع تربيتي

    www.maharatkadeh.com/nopa-ejtemaie/1009-2013-03-09-18-53-51

    ... مِنْ ... و غصه روي بچه اثر دارد ... عصبانيت پيدا مي‌شود روي بچه اثر ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1766
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 1
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 13
  8. آی پی دیروز : 80
  9. بازدید امروز : 63
  10. باردید دیروز : 232
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 63
  14. بازدید ماه : 4,500
  15. بازدید سال : 35,390
  16. بازدید کلی : 744,059
  17. کدهای اختصاصی